HUBrussel.ORG gooit opnieuw met prijzen en beloont de beste samenvatting!
Heb jij ergens een originele samenvatting of een goede up-to-date versie van een samenvatting die al op het forum staat? Zet ze dan nu op HUBrussel.ORG. Wie weet ga jij wel lopen met één van de schitterende prijzen!
Klik hier om een samenvatting toe te voegen! (Geef je samenvatting een duidelijke titel!)
Wat valt er te winnen?
1ste Prijs : Een waardebon van Mediamarkt ter waarde van 25 EURO!
Troostprijzen : Duo-filmtickets
De wedstrijd start op 8 februari en loopt tot 25 juni 23:59. Daarna wordt beslist welke samenvattingen er in de prijzen vallen.
Meer info te verkrijgen bij het Admin-team (Bruman, Cartesis, DodgedEagle, Dieter Ysenbrandt en Smooth).
Belangrijke informatie :
1) Enkel originele of compleet vernieuwde samenvattingen worden beloond.
2) Slechts één prijs per persoon
3) Diegene die de samenvatting maakt, krijgt in principe de prijs (als hij/zij wint natuurlijk)
4) Enkel geldig voor nieuwe samenvattingen
Page 1 of 1
WEDSTRIJD: Maak of Update een SAMENVATTING!
Posted 08 June 2010 - 08:53 AM
Ik heb nu ook in de profielen de opleiding "gezinswetenschappen" toegevoegd zodat je niet meer "andere" moet selecteren 
Edit: in theorie zijn er nu voor alle opleidingen van de HUB fora en downloadsecties. Moest ik er toch een overgeslagen hebben, geef me dan maar onder mijn voeten
Edit: in theorie zijn er nu voor alle opleidingen van de HUB fora en downloadsecties. Moest ik er toch een overgeslagen hebben, geef me dan maar onder mijn voeten
Smooth
Page 1 of 1

Sign In
Register
Help

MultiQuote