BennyD140790, on 23 October 2008 - 10:50 PM, said:
Hey, ik ben een student van het laatste jaar Handel ( TSO-richting ). Volgend jaar wil ik verder studeren aan de HUB, het probleem is dat ik nog steeds twijfel welke richting ik uit wil. Ik twijfel tussen afstudeerrichting economie, rechten en bedrijfskunde. En tussen Handelswetenschappen. De meeste mensen dat ik ken raden me aan om geen rechten te volgend omdat dit te moeilijk lijkt als je uit een TSO-richting komt
. Klopt dit? Ik zelf ben er vrij zeker van dat ik het aankan, maar nu begin ik toch te twijfelen.
Denken jullie dat je van uit een TSO-richting de afstudeerrichtng economie, rechten en bedrijfskunde aankan? Zijn er zo'n studenten dat dit doen uit een TSO richting en wat is jullie ervaring met deze richting?
Greetz
Heey,
Ik zit een beetje met hetzelfde probleem. Ik wil zeer graag in september Rechten gaan studeren aan de HUB maar aangezien iedereen er zo negatief over is, begin ik te twijfelen. Dus mijn vraag aan jou; heb je rechten gestudeerd en hoe beviel het je? Ik weet het echt niet meer.
Leerkrachten kunnen zo negatief zijn, ongelofelijk! Maar dat maakt mijn motivatie alleen maar sterker, echter kan ik wel niet ontkennen dat ik er schrik van heb gekregen.
& nog een vraagje ivm de samenwerking met KU Leuven. Is dit een verplicht traject? Want ik zou liever gewoon in Brussel blijven studeren, moest ik Rechten gaan studeren aan de HUB.
Hoop dat jullie me kunnen helpen!
Alvast bedankt!